joi, 5 iunie 2008

BRANDING ROMANIA

Proiectul "Branding Romania", aflat la a doua editie, este conceput ca un instrument de pozitionare a Romaniei in spatiul european prin analiza valorilor pe care aceasta le promoveaza si a problemelor care se rasfrang asupra imaginii sale.

Cui se adresează?
Tuturor tinerilor cu vârste cuprinse intre 15 si 25 de ani, indiferent de etnie, naţionalitate sau experienţă, care simt că vor să fie parte din schimbare.

În ce constă?
Timp de o săptămână participanţii grupaţi pe 5 ateliere ( Educaţie, Antreprenoriat, Comunicare, Cultură tradiţională vs. Cultură urbană, Turism şi mediu) vor dezbate împreună cu traineri profesionişti problemele cu care se confruntă ţara noastră in domeniile respective, cât şi posibile soluţii. În plus, în cadrul fiecărui atelier va fi invitat un expert care le va împărtăşi participanţilor din experienţa sa şi le va sta la dispoziţie preţ de câteva ore, permiţându-le astfel să arunce un ochi în interiorul lumii corporatiste, să se documenteze pentru viitoarele proiecte şi, cel mai important, să stabilească contacte preţioase. În urma acestor discuţii, precum şi a documentării personale, tinerii vor concepe un proiect pe care îl vor prezenta lafinalul taberei şi care va urma să fie implementat de îndată ce BR va lua sfârşit.

Când? 13-19 august 2008

Unde? la Poiana Pinului, judeţul Buzău

Contact: www.clublmt.ro/branding/

Textul de mai sus este preluat de pe grupul de discutii [resurse tineret] si de pe site-ul http://www.clublmt.ro/branding/concept.php. Textul este publicat pe acest blog in vederea diseminarii informatiei de interes pentru tineri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu