NUMAR DE PARTICIPANTI
50 de persoane (reprezentati din partea ong-t, APL, massmedia, fosti beneficiari ai programelor ANSIT, potentiali beneficiari ai programelor ANSIT, ong-uri care au primit finantare ANSIT, ong-uri care au aplicat pentru finantare ANSIT)
CAZARE
Hotel Panoramic, Predeal, camere de doua si trei persoane. Cazarea si masa este asigurata de catre ANSIT, participantii isi asigura transportul pana la locatie. Cazarea participantilor incepe in 11 noiembrie, dupa ora 16:00. Tinerii sunt rugati sa aibe asupra lor un act de identitate.
OBIECTIVE DE LUCRU
1) colectarea feedback-ului cu privire la serviciile ANSIT 2008
2) Colectarea de recomandari pentru ajustarea si recalibrarea serviciilor ANSIT deja existente
3) Evaluarea impactului serviciilor ANSIT asupra beneficiarilor directi din 2008
4) Identificarea de noi modalitati de promovare a serviciilor ANSIT
5) Identificarea nevoilor si asteptarilor tinerilor in vederea fundamentarii viitoarelor programe ANSIT
6) Efectuarea unei analize a programelor ANSIT pe 2008
7) Elaborarea unei propuneri de plan de actiune ANSIT pentru 2009 (directii de actiune, prioritati, masuri concrete)
MODERATORI
Andrei Colojoara – angajat ANSIT Timisoara
Daniel Nita – reprezentant al sectorului nonguvernamental, “Initiativa Tinerilor” Arad
Tematica
TEMATICA
Metodologie ICT 2008 (analiza swot, arii de imbunatatire, strategie de implementare alternativa?)
Criterii de participare la Universitatea ANSIT si Universitatea de vara ANSIT
Prioritati de cercetare ANSIT 2009
Reteauna infotin, profilul activitatilor de promovare ansit, colaboarea cu mass media
Program de activitati *
11 noiembrie, marti
16:00 cazarea participantilor
19:00 cina
20:30 Intalnire de bun venit (prezentarea pe scurt a programului, daca este cazul jocuri de cunoastere sau ice-breaking, distribuire ecusoane) – moderatori Andrei Colojoara si Daniel Nita
12 noiembrie, miercuri
09:00 mic dejun
10:30 – 13:00 activitati specifice pe grupe de lucru
(intervalul orar cuprinde jocurile de energizare, dupa caz scurte pauze solicitate de participanti)
Grupa 1 – participantii care nu cunosc programele ANSIT – Prezentarea Univeristatii ANSIT si Universitatii de vara ANSIT – moderator Andrei Colojoara
Grupa 2 – beneficiarii Universitatii ANSIT, Universitatii de Vara ANSIT, tinerii care nu au fost selectati, tinerii care cunosc programul si vor sa depuna aplicatiile pentru traininguri– Criterii de participare la Universitatea ANSIT si Universitatea de vara ANSIT – moderator Daniel Nita
13:30 Masa de pranz
15:00 – 17:00 sesiune comuna de lucru
Grupa 1 – modalitati de promovare a Universitatii ANSIT si a Universitatii de vara ANSIT, nevoile la care trebuie sa raspunda acestea, tematica trainingurilor pentru 2009 – moderator Andrei Colojoara
Grupa 2 – evaluarea impactului serviciilor ANSIT (universitatea de vara si ICT) asupra beneficiarilor directi – moderator Daniel Nita
17:00 – 17:30 Concluzii si incheierea zilei de lucru – ambele grupe
19:00 Cina
13 noiembrie, joi
09:00 mic dejun
10:30 – 13:00 activitati specifice pe grupe de lucru
(intervalul orar cuprinde jocurile de energizare, dupa caz scurte pauze solicitate de participanti)
Grupa 1 – participantii care nu cunosc programele ANSIT – Prezentarea Programului ICT – moderator Andrei Colojoara
Grupa 2 – beneficiarii ICT, reprezentatii organizatiilor care nu au primit finantare ICT, tinerii care cunosc programul si organizatiile care vor sa depuna – Analiza SWOT ICT – moderator Daniel Nita
13:30 Masa de pranz
15:00 – 17:00 activitati specifice pe grupe de lucru
Grupa 1 – modalitati de promovare a ICT, nevoile la care trebuie sa raspunda ICT, prioritatile pentru 2009 – moderator Andrei Colojoara
Grupa 2 – modalitati de imbunatatire ICT si strategii alternative de implementare – moderator Daniel Nita
17:00 – 17:30 Concluzii si incheierea zilei de lucru – ambele grupe
19:00 Cina
14 noiembrie, vineri
09:00 mic dejun
10:30 – 13:00 Prioritatile de cercetare ANSIT 2008, sesiune de lucru comuna, se lucreaza in grupe mai mici, organizate de cei doi moderatori (intervalul orar cuprinde jocurile de energizare, dupa caz scurte pauze solicitate de participanti)
13:30 Masa de pranz
15:00 – 16:00 Prezentarea rezultatelor in plen de catre grupurile de lucru
16:00 -17:00 Brainstorming – Nevoile si asteptarile tinerilor – doua grupe de lucru selectate aleator, selectarea a cate doi lideri din fiecare grupa, care sa prelucreze alaturi de moderatori rezultatele brainstormingului
17:00 – 17:30 Concluzii si incheierea zilei de lucru – ambele grupe
19:00 Cina
15 noiembrie, sambata
09:00 mic dejun
10:30 – 11:30 Sesiune de lucru comuna – Reteaua Infotin
11:30 – 13:30 Propunere plan de actiune pentru ANSIT 2009, 6 grupe de lucru
13:30 Masa de pranz
15:00 – 16:30 Prezentarea in plen a rezultatelor celor 6 grupuri de lucru, discutii de grup pe baza propunerilor existente
16:30 – 17:00 Comunicarea ANSIT cu mass media
17:00 – 17:30 Concluzii finale si incheierea zilei de lucru
16 noiembrie, duminica
Plecarea participantilor
*programul este orientativ, organizatorii isi rezerva dreptul de a opera modificari ulterioare;
CLT LoL
-
CLT LOL
Este un proiect pentru tinerii pasionati de jocul League of Legends.
Consiliul Local al Tinerilor Timisoara organizeaza un campionat de LOL, ce
v...
Acum 10 ani
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu